csomagtartó tetőcsomagtartó tetőbox síbox síléctartó autó thule kerékpártartó Atera Automaxi Cam-Logico MontBlanc

Atera termékek Automaxi termékek Cam-Logico-Totus termékek Egyéb termékek Érdekességek Gombos termékek Kerékpártartók Kiegészítők MontBlanc Síléctartó Tetőbox Thule termékek Újdonságok Hólánc Vásárlói tájékoztató - ÁSZF

Összes termék


Haladó keresés





Elveszett jelszó?
Elfelejtette felhasználónevét?
Nincs még fiókja? Regisztráció


Image



Home Híreink

Hírek

CSOMAGTARTÓ:


- Ezt a kategóriát tulajdonképpen többféle-képpen is jellemezhetjük azáltal, hogy kinek milyen szállítási segédeszközre van szüksége, vagyis mi az amit szeretne szállítani autóján.

A legegyszerűbb változat a két keresztrúdból álló úgy nevezett alapcsomagtartó ami - mint az a nevéből is adódik - mindennek az alapja és ezután ha ez megvan, akkor lehet tovább "építkezni" attól függően, hogy mi a szállítani kívánt "csomag".

Az alapcsomagtartót számtalan kiegészítővel tovább lehet bővíteni, mint például: tetőbox, kerékpártartó, síléc- és snowboardtartó, kajak- és kenutartó, szálanyag-határoló, tetőrács, stb...

Személyautók tetőcsomagtartó teherbírása igen változó - általában 30 kg és 100 kg között a jellemző. Ez függhet az adott autó csomagtartó rögzítési helyének kialakításától, illetve a gyári előírástól is, valamint a rászerelt csomagtartó minőségétől, illetve annak teherbíró képességétől.

Az egyértelműen túlterhelésből, illetve szerelési hibából származó károkért sem a gyártó, sem pedig a forgalmazó nem vállal semmilyen garanciát, sem pedig felelősséget!

- Ebben a kategóriában meg lehet még említeni a nem tetőre szerelt csomagtartókat - bármily' hihetetlen, de ilyen is van - amelyek többnyire az autó hátsó csomagtartó-fedelére kerülnek felszerelésre.

Bizonyos esetekben (lásd.: kabriók) csak ez jelenthet kiegészítő megoldást arra az esetre ha az adott csomag, síléc, stb... nem fér be az autóba.

Az általunk kínált lehetőségek szinte korlátlanok, hiszen az országban nincs még egy ilyen - több mint 30éve - csak csomagtartó-gyártással és forgalmazással foglalkozó szerviz amely ennyire egyedülálló technikai ötletekkel és megoldásokkal szolgálja a vevők igényeit.

- Tulajdonképpen az alapcsomagtartók és a hátsó csomagtartók mellett említést lehet tenni még a rácsos csomagtartókról amikor is az alapcsomagtartó rudakra egy nagyméretű tetőrács kerül felszerelésre.

Erre azoknak van szükségük, akik viszonylag terjedelmes, de nem feltétlenül hosszú, szálanyag (csövek, létrák, stb...) jellegű árut szállítanak hanem olyat, ami belóg(hat) az alapcsomagtartók közé és sérülést okozhat az autó karosszériájának fényezésén. A tetőrács mivel sokkal sűrűbb mint ha csak két keresztrúd lenne fönt az autón megakadályozza, hogy a rögzített csomag menet közben beessen a keresztrudak közé.

- Ezekután már csak egy típusról érdemes említést tenni, az pedig az úgy nevezett hosszanti tetőkorlát "beépítése" amihez sajnos meg kell fúrni az autó karosszériáját és ezután egy speciális M6-os vagy M8-as menetes szegecs kerül behúzásra a tetőlemezbe és ehhez a szegecshez van hozzácsavarozva az alumíniumból készült tetőkorlát - melyet minden esetben méretre gyártunk.

Sajnos vannak típusok (pl.: Hyundai H1 és H200), amelyeknél elkerülhetetlen az, hogy fúrásmentesen lehessen a tetőhöz rögzíteni komoly teherbírással rendelkező csomagtartót, de szerencsére hosszútávú és biztonságos megoldást jelent ebben az esetben ez a típusú megoldás.


TETŐBOX:


- Alapvetően két féle tetőbox kategóriát különböztetünk meg, mégpedig a síboxokat és a túraboxokat.

A különbséget már első pillantásra is láthatjuk a két típus között, hiszen a síboxok általában a hosszabb és keskenyebb formájúak, a túraboxok pedig a rövidebb, szélesebb és egy picit általában magasabb típusok. Nyílván egy síboxot is használhatunk nyáron és természetesen fordítva, évszaktól nem függ a használatuk, attól viszont annál inkább, hogy mi az amit szeretnénk belepakolni.

A rövid (általában 120-130 cm) tetőboxba nemigen lehet beletuszkolni egy 160-170 cm-es sílécet - legfeljebb ha kettéfűrészeljük.

Ez a probléma ugyanúgy igaz fordítva, ha például egy bőröndöt, vagy egy nagyobb babakocsit, esetleg egy kempingasztalt szeretnénk belerakni egy keskeny, hosszúkás síboxba.

Az eredmény ugyanaz: sérülés nélkül nem fog menni.

Érdemes tehát előrelátóan végiggondolni, hogy mire is fogjuk használni a megvásárolni kívánt tetőboxot, mert idővel megváltozhatnak a felhasználói igények.

Többször előfordult például, hogy a kedves vevő nyáron egy hirtelen ötlettől vezérelve (kicsi az autó és nem férnek be a csomagok a nyaraláshoz), vásárol egy túraboxot, majd pár hónappal később ugyanez a vevő megjelenik azzal a problémával, hogy cseréljünk boxot, mivel most a síléceket, síbotokat, sícipőket szeretné belerakni a boxba - természetesen erre is van mód, de azért jobb ha ezt előre végiggondoljuk.

- Természetesen ugyanitt érdemes megemlíteni még egy felhasználói csoportot, mégpedig a horgászokat, akiknek szintén szükségük lehet megoldásra a drága horgászfelszerelésük biztonságosan történő szállításához, illetve tárolásához. Nekik szintén a hosszú-keskeny síboxokat szoktuk ajánlani.

- Itt szeretnénk még egy nagyon fontos információt megosztani Önökkel mégpedig azt, hogy kivétel nélkül minden manapság gyártott és forgalmazott tetőbox egy vagy több pontos biztonsági zárral rendelkezik, de természetesen ez nem jelent védelmet a vandalizmus ellen.


KERÉKPÁRTARTÓ:


- A kerékpártartókból három féle csoportot különböztetünk meg, lehet tetőre szerelhető, lehet a gépjármű hátsó ajtajára (esetleg pótkerékre), illetve vonóhorogra.

- A tetőn való szállításhoz mindenképpen kell egy - már korábban említett - alapcsomagtartó keresztrúd, illetve egy kerékpártartó.

Nagyon fontos a tetőn szállítani szándékozott kerékpártartók esetében a kerékpár vázának (alsó vázcsövének) a formája, illetve keresztmetszetének mérete. A mostanság gyártott kerékpárok váza nem egyezik meg a régebbi hagyományos vázas kerékpárokéval, mivel a mostani kerékpároknál a gyártók úgy kombinálnak, hogy minél vékonyabb legyen az anyagvastagság (így tudnak jelentős súlycsökkenést elérni), viszont ez csak akkor működik tökéletesen, ha a megfelelő teherbírás érdekében megnövelik a keresztmetszetet. Ebből adódóan ha valakinek még a régi típusú kerékpártartója van, viszont időközben kerékpár-csere történt akkor egyáltalán nem biztos, hogy biztonságosan tudja használni a régi tartót, az új biciklihez. Nagyon fontos, hogy a kerékpártartó rögzítő karja tökéletesen illeszkedjen a kerékpár vázához, különben nagyon könnyen kifordulhat a kerékpár és onnantól nagyon valószínűsíthető egy nem kívánt baleset bekövetkezése.

- A következő csoport a hátsó ajtóra szerelt változatok csoportja ahol is a kerékpártartó szerkezetet általában 3-4-6 drab gumírozott fém kampóban végződő gyöngyvászon hevederek rögzítik a hátsó ajtóhoz, - amennyiben az autó karaktere lehetőséget ad erre a megoldásra. Ezt azért érdemes kiemelni, mert sajnos vannak bizonyos kizáró tényezők, mint például: üvegben végződő hátsó ajtó, műanyag tetőszárny vagy tetőspoiler, illetve az ajtó alján keresztirányban végighúzódó vastag műanyag betét. Ebből következően sajnos az a helyzet, hogy nem minden autóra szerelhetőek fel ezek a tartók, bármennyire is univerzálisak és hiába, hogy bármilyen formájú autóra is fölszerelhetőek, legyen az 2-3-4-5 ajtós vagy akár kombi, illetve egyeneshátú kisbusz fazon.

Ugyanebbe a kategóriába sorolnánk - bár teljesen más típusok - a pótkerékre szerelhető változatok, melyből egy saját készítésű egyedi változatot ajánljuk maximum 3 kerékpár szállítására.

- A harmadik csoport pedig a vonóhorgon szállítható kerékpártartók csoportja, ahol is az nagyon fontos információ, hogy a kerékpártartók egyike sem érintkezik az autó karosszériájával, vagy fényezett felületével, csak a vonófej az amivel érintkezik és a terhet is ez viseli. Amennyiben van vonóhorog az autón, akkor mindenképpen ezt a variációt érdemes kihasználni - ha az autó hátsó részén szeretnénk kerékpárt szállítani -, mert mindenképpen stabilabb megoldás mint a hátsó ajtós arról nem is beszélve, hogy a fényezésben történő károkozás esélye gyakorlatilag a nullával egyenlő.

Ráadásul rendelkezik még egy kényelmi opcióval mégpedig úgy, hogy van belőle billentő funkcióval ellátott verzió a hátsó ajtó és a mögötte elhelyezett csomagok könnyebb hozzáférhetősége érdekében.

- És végül egy nagyon fontos információ a hátul történő kerékpárszállítással kapcsolatban az pedig az, hogy általában minden esetben - egy-két ritka kivétellel - takarják a kerékpárok a rendszámot és/vagy a világítótesteket (ismertebb nevén lámpákat) amibe viszont a rendőrség, vagy a közlekedési hatóság - teszem hozzá joggal - beleköthet és rendszerint bele is köt, amennyiben észreveszik.

A vonóhorgos típusoknál van egy olyan lehetőség, hogy a vontatáshoz használt 7 vagy 13 pólusú szabvány dugaszoló aljzatba bedugott világító-testekkel ellátott rendszámtábla tartót lehet kifüggeszteni a leghátsó kerékpárra és ebben az esetben látszódik a világítás és ha átszereljük a rendszámot, akkor az is.

Lehetőség van esetleg egy utólag elkészített (nem hivatalos) matrica-rendszámtábla felragasztására és kifüggesztésére is de erről feltétlenül tudnunk kell, hogy a ma ismert és hatályban lévő hivatalos álláspont szerint ez "hatósági jelzéssel való visszaélés"-nek minősül és a törvény bünteti!










INGYENES SKYPE HÍVÁS :

Csomagtartó keres?

A kereséshez irja be autója típusát ("berlingo") vagy márkáját ("suzuki") vagy márkáját és típusát ("opel astra") és rendszerünk felkínálja Önnek minden olyan termékünket ami alkalmas az Ön autójához:


Kosár

VirtueMart
Az Ön kosara pillanatnyilag üres.
















Kulcs szavak amik alapján ránk találhat:
Gombos, Thule, MontBlanc, Atera, Kamei, AutoMaxi, Cam, Logico, Hakr, csomagtarto, csomagtartó, csomagtartok, csomagtartók, tetocsomagtarto, tet?csomagtartó, tetocsomagtartok, tet?csomagtartók, tet?léc, tet?sin, tet?sín, biciklitarto, biciklitartó, kerekpartarto, kerékpártartó, tet?box, tetobox, síbox, túrabox, surftarto, surftartó, szörftarto, szörftartó, szálanyagszállító, szálanyagszállítók, tet?korlát, tetokorlat, dachreling, bérlés, szerviz, csomagtartószerviz, csomagtartoszerviz, alaprúd, gerenda, tet?gerenda, hólánc, holanc, autóinas, wd40, gumipók, heveder, racsnis heveder, tet?rács, keresztrúd, hókapaszkodó, hósapka, sítartó, síléctartó, silectarto, rögzít?k, határolók, szálanyag-határolók